A divatvilágban a dizájnerek általában kifinomult ízlésű szakemberek, akik mélyen értik a stílus történetét, aktívan követik és formálják az aktuális trendeket, igazi stílusguruknak számítanak. A a divat borzalmas mémeiről szóló teljes cikk a Liked.hu-n olvasható. Azonban még ebben a dicsőséges iparágban is felbukkannak olyan „szélhámosok”, akiknek a kreációi minden jó ízlést nélkülöznek. Ők azok, akik meghökkentő, ízléstelen és gyakran teljesen értelmetlen darabokkal próbálnak minket meggyőzni arról, hogy ez az új divat. Sajnos sokan bedőlnek ezeknek a trükköknek, és hihetetlen összegeket fizetnek az alapvetően értéktelen, abszurd öltözékekért.
Ezek a meghökkentő divatkreációk gyakran túllépnek az egyszerű ízléstelenségen, és egyenesen mémekké válnak az interneten, elárasztva a közösségi média felületeit. Az olyan márkák, mint például a Balenciaga, hírhedtek arról, hogy provokatív, néha már-már nevetséges darabokkal sokkolják a közönséget, melyek azonnal bejárják a világhálót. Ez a jelenség rávilágít arra, hogy a divat és az internetes kultúra hogyan metszik egymást, hiszen a legbizarrabb öltözékek pillanatok alatt válnak globális poénokká. Bár elsőre negatívnak tűnhet, valójában ez a fajta online figyelem hatalmas reklámértéket képvisel, még akkor is, ha a márka a divatkatasztrófa kategóriájába sorolt termékekkel kerül reflektorfénybe.

2 héttel ezelőtt
13

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·