A népszerű Life is Strange videojáték-sorozat közelgő adaptációja kapcsán érkezett friss bejelentés komoly aggodalmat váltott ki a rajongók körében. Christian Divine, a kritikusok által is elismert játék írója ugyanis a közelmúltban megerősítette, hogy a készülő produkció teljesen mellőzi az eredeti fejlesztőcsapat közreműködését. Ez a döntés különösen jelentős, hiszen a Life is Strange univerzumot a Dontnod Entertainment és a Deck Nine Games csapatai formálták egyedi hangulattal és felejthetetlen karakterekkel. Sokan attól tartanak, hogy az alkotók hiánya komolyan befolyásolhatja a sorozat hitelességét és a játékok mély, érzelmes történetmesélési stílusát.
Az eredeti kreatív elme, Christian Divine nyilatkozata rávilágít arra a tényre, hogy a stúdió teljesen figyelmen kívül hagyta azokat a szakembereket, akik megálmodták Max és Chloe történetét, illetve Arcadia Bay misztikus világát. Egy ilyen narratív fókuszú játék adaptálásánál az eredeti alkotók bevonása kulcsfontosságú lenne a forrásanyaghoz való hűség megőrzéséhez. A videojáték-adaptációk történelme tele van példákkal, ahol a kulcsfontosságú kreatív input hiánya a rajongók számára csalódást keltő végeredményt szült. Így a készítők döntése óriási kérdőjeleket vet fel a televíziós sorozat minőségével és autentikusságával kapcsolatban, hiszen a játékok lelke pont az egyedi látásmódjukban rejlik.