Battlefield 6: Változik a mozgás? A DICE az ugrálást célozza!

1 héttel ezelőtt 11

A Battlefield 6 bétája hatalmas érdeklődéssel futott le, rengeteg játékos vetette bele magát a virtuális csataterekbe. Azonban már a korábbi Battlefield részekben is visszatérő probléma volt az úgynevezett "bunny hopping", vagyis az ugrálás túlzott mértékű kihasználása a harcok során. Ez a mozgásforma sokszor irreális előnyhöz juttatta a játékosokat, megnehezítve az ellenfelek célzását és a játékmenet kiegyensúlyozottságát. A DICE fejlesztői most úgy döntöttek, hogy pontot tesznek ennek a gyakori jelenségnek a végére, és egy új mechanikával korlátozzák a sprintelős ugrálást. A cél a valósághűbb és taktikusabb játékélmény megteremtése, ahol a pozíció és a fedezékhasználat kap nagyobb szerepet.

A stúdió hivatalos bejelentése szerint a Battlefield 6 megjelenését követően a játék büntetni fogja az ismétlődő ugrálást. Ez azt jelenti, hogy minél gyakrabban ugrik egy játékos rövid időn belül, annál alacsonyabb lesz az ugrásmagassága, egészen addig, amíg szinte teljesen a földön marad. Bár a fejlesztők korábban azt kommunikálták, hogy nem terveznek komoly változtatásokat a Battlefield 6 alapvető mozgásrendszerében, ez a finomhangolás mégis jelentősen befolyásolhatja a játék dinamikáját. A DICE ezzel a lépéssel valószínűleg egy kiegyensúlyozottabb és stratégiaibb játékmenetet szeretne elérni, ahol a pozíciós harc és a fedezékek okos kihasználása kerül előtérbe a folyamatos ugrálással szemben. Vajon ez a mozgásbeli korlátozás hogyan fogja befolyásolni a játékosok taktikáját és a Battlefield 6 hosszú távú népszerűségét?

Olvasd el a teljes "A Battlefield 6 fejlesztője állítja, nem fognak komolyan változtatni a mozgáson" cikket a Gamekapocs.hu-n