BioShock 4 fejlesztés: Rod Fergusson átszervezte, 1/3-át kirúgták!

2 héttel ezelőtt 14

David Imailer, a 2K elnöke hivatalosan is megerősítette, hogy a kiadó jelentősen csökkenti a Cloud Chamber fejlesztőcsapatának létszámát. Ez a lépés Rod Fergusson, a játékiparban elismert veterán érkezése után következett be, aki a problémás BioShock 4 bizonyos aspektusainak átdolgozását felügyeli. Az elbocsátások a stúdió létszámának mintegy egyharmadát érintik, ami komoly átszervezést jelent a régóta várt cím fejlesztési folyamatában. Ez a drasztikus döntés rávilágít a projekt előtt álló kihívásokra és a 2K elkötelezettségére, hogy a franchise méltó folytatását szállítsa.

Rod Fergusson korábban a Gears of War franchise-on és a Diablo 4 fejlesztésén is dolgozott, tapasztalata tehát kulcsfontosságú lehet egy ilyen nagyszabású projekt átszervezésében. A BioShock sorozat rajongói hatalmas elvárásokkal tekintenek a negyedik rész elé, hiszen az előző epizódok kiemelkedő minőséget és narratív mélységet képviseltek. Az ilyen mértékű létszámcsökkentés gyakran a fejlesztési irányváltások vagy a projektmenedzsment kihívásainak jele. Remélhetőleg az átszervezés végül pozitívan befolyásolja a BioShock 4 minőségét és időben történő megjelenését, elkerülve a további késedelmeket és problémákat.

Olvasd el a teljes "A Bioshock 4 fejlesztőjének egyharmadát elbocsátották, miután Rod Fergusson átvette a vezetést" cikket a Gamekapocs.hu-n