Black Ops 7 Teszt: A Treyarch Csak Pénzt Akar, Vagy Tényleg Újít?

7 órával ezelőtt 4

A Call of Duty: Black Ops 7 megjelenését óriási marketingkampány előzte meg, ami a "valaha volt legnagyobb Black Ops" ígéretével kecsegtetett. Azonban a Treyarch legújabb játéka sajnos sokkal inkább tűnik egy kétségbeesett kísérletnek a figyelem fenntartására, mintsem egy valódi innovációval teli alkotásnak. A megszokott formulán alig sikerült változtatni, ami felveti a kérdést, hogy vajon a fejlesztők tényleg újító szándékkal álltak-e a projekthez, vagy csupán a bevált receptet akarták ismét eladni. Ez a megközelítés egyre inkább jellemző a sorozatra, ahol a látványos ígéretek mögött gyakran lapul a minimális előrelépés, ami sok rajongót elidegenít a franchise-tól. A Black Ops 7 teszt során egyértelművé vált, hogy a "legnagyobb" jelző inkább marketingfogás volt, mintsem a játék valódi tartalmára vonatkozó állítás.

Pozitívumként mindenképpen ki kell emelni a kifogástalanul működő többjátékos módot, ami a sorozat ereje, és a kedvelhető zombimód is hozza a megszokott, szórakoztató élményt. Ezen stabil pillérek ellenére a Treyarch azonban minden idők legfurább kampányával borzolja a kedélyeket, ami megkérdőjelezi a játék koherenciáját és a történetmesélés minőségét. A kampány szokatlan fordulatokkal, néha értelmezhetetlen narratívával és kaotikus küldetéstervezéssel próbál újat mutatni, ám ez sokszor inkább zavarodottságot szül, mintsem elragadtatást. Ez a furcsa irányvonal egyértelműen rányomja bélyegét a teljes Black Ops 7 élményre, és sok játékosnak valószínűleg csalódást okoz majd, hiába a stabil online tartalom. Végső soron a Call of Duty: Black Ops 7 tesztünk azt mutatja, hogy a fejlesztőknek még sokat kell dolgozniuk azon, hogy a kampány is felérjen a franchise többi elemének színvonalához.

Olvasd el a teljes "Black Ops 7 teszt" cikket a Gamekapocs.hu-n