Az isztambuli székhelyű Permanent Way stúdió merész vállalkozásba fogott a Blood of Mehran című játékával, hiszen semmit sem bízott a véletlenre a koncepció megalkotásakor. A fejlesztők bevallottan olyan korszakalkotó sikercímekből merítettek alapokat, mint a God of War brutális harcrendszere, az Assassin’s Creed nyitott világú felfedezése és a Prince of Persia akrobatikus mozgása. Ez az ambiciózus stratégia rendkívül magasra helyezte a lécet, hiszen a játékosok joggal várnak el kiemelkedő minőséget, ha ilyen legendákhoz hasonlítják a produkciót. A kérdés tehát az, hogy a Blood of Mehran képes-e felnőni ezekhez a monumentális elődökhöz, vagy csupán egy halvány másolat marad a nagyok árnyékában.
A Blood of Mehran tehát egy akció-kaland játékként próbálja ötvözni a különböző mechanikákat, ígérve egy komplex és magával ragadó élményt. A God of War inspiráció a közelharc dinamikájában és a grandiózus boss harcokban lehet tetten érhető, míg az Assassin’s Creed utalások a stealth elemekre és a kiterjedt, bejárható környezetre engednek következtetni. Ezen felül a Prince of Persia által inspirált parkour és ügyességi részek remélhetőleg változatosságot visznek a játékmenetbe, megfűszerezve a perzsa mitológia által ihletett történetet. Tesztünk során éppen azt fogjuk alaposan megvizsgálni, hogy ez a sokrétű keverék mennyire működik egységes egészként, és vajon sikerült-e a Permanent Way-nek egy eredeti, mégis ismerős élményt nyújtania a játékosok számára.

                        4 héttel ezelőtt
                                22
                    
                        Angol (US)  ·       
                        Magyar (HU)  ·