A Clair Obscur: Expedition 33, a vadonatúj körökre osztott fantasy RPG, már a bejelentése óta nagy érdeklődést vált ki a játékosok körében. A fejlesztői csapat vezetője, a rendező, most egy fontos kérdésre adott választ, amely az iparágat is megosztja: a mesterséges intelligencia használatára a fejlesztésben. Elmondása szerint valóban kísérleteztek az AI technológiákkal a korai szakaszokban, hogy felmérjék azok potenciálját. Azonban az eredmények nem feleltek meg a magas minőségi és művészeti elvárásaiknak, így úgy döntöttek, teljes egészében az emberi kreativitásra és munkára támaszkodnak.
Ez a nyilatkozat különösen releváns a mai játékiparban, ahol a mesterséges intelligencia alkalmazása gyakran vita tárgyát képezi a művészi integritás és a munkahelyek megőrzése szempontjából. A rendező határozottan kijelentette, hogy a Clair Obscur: Expedition 33 minden egyes vizuális eleme és játékmechanikája emberi tehetség és odaadás eredménye. Ez a megközelítés bizonyára megnyugtatja azokat a rajongókat, akik aggódnak az AI térhódítása miatt a kreatív folyamatokban. A stúdió tehát egyértelműen az autentikus, ember alkotta élményre fókuszál, garantálva, hogy a játék egyedi és személyes hangvételű marad.

1 nappal ezelőtt
5


Angol (US) ·
Magyar (HU) ·