A Call of Duty: Black Ops 7 európai premierje várakozásokon aluli teljesítményt mutatott, ami jelentős aggodalmakat vet fel a franchise jövőjével kapcsolatban. Piacelemzők friss adatai szerint az új rész eladásai drámaian, 50 százalékkal estek vissza a tavalyi, Black Ops 6 című felvonáshoz képest, ami példátlan zuhanás egy ilyen volumenű játéknál. Ez a meredek visszaesés nem csak a kiadót, de a rajongókat is meglepte, hiszen a széria eddig stabilan teljesített a kontinensen. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy valami mélyebb probléma húzódik meg a háttérben, mint csupán az erősödő konkurencia.
Bár az új Battlefield vagy más nagyszabású címek szerepe nem elhanyagolható, a Black Ops 7 gyenge indulása valószínűleg több okra vezethető vissza. A játékosok körében érezhető a Call of Duty fáradtság, sokan hiányolják az innovációt és az igazi újdonságokat a sorozatból. Emellett a free-to-play modellek térnyerése és a hosszú távú szolgáltatásként működő játékok is elvonhatják a figyelmet a hagyományos, teljes áras megjelenésektől. Az Activisionnek és a Microsoftnak alaposan elemeznie kell ezt az európai visszaesést, hogy megértsék a fogyasztói szokások változását és újraépíthessék a Call of Duty népszerűségét a régióban.

1 órával ezelőtt
2

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·