Daniel Vávra, a Warhorse Studios alapítója és a nagy sikerű Kingdom Come: Deliverance II rendezője, egy olyan figura a játékiparban, aki sosem rejti véka alá a véleményét. Az eredeti Mafia klasszikusának alkotójaként már korábban is bizonyította, hogy hajlandó nyíltan beszélni a játékfejlesztésről és a piaci trendekről, gyakran provokatív módon. Nemrégiben fejezte be az Obsidian Entertainment új szerepjátékát, a The Outer Worlds 2-t, és ahogy tőle megszokhattuk, nem fukarkodott az őszinte kritikával. Vávra úr a játék végére érve egyáltalán nem volt elragadtatva a látottaktól és tapasztaltaktól, ami máris élénk vitákat gerjesztett a közösségi médiában.
Érdekes módon, Vávra kritikája különösen rezonálhat a Kingdom Come: Deliverance rajongói körében, akik a történelmi hűség és a mélység miatt szerették meg a Warhorse Studios alkotásait. Míg a The Outer Worlds 2 a szatirikus humorra és a könnyedebb sci-fi kalandra épít, addig Vávra valószínűleg egy komolyabb, földhözragadtabb élményre vágyott, ami szembemegy az Obsidian játékának alapvető filozófiájával. Egy ilyen neves rendező negatív véleménye nemcsak a The Outer Worlds 2 jövőjére vethet árnyékot, hanem rávilágíthat a modern RPG-k eltérő irányzataira is. A játékosok most izgatottan várják, hogy Daniel Vávra esetleg részletesebben is kifejtse, pontosan mely pontokon érezte hiányosnak vagy csalódást keltőnek az Obsidian új alkotását.

12 órával ezelőtt
5



Angol (US) ·
Magyar (HU) ·