Egy korábbi Ensemble Studios fejlesztő sokkoló részleteket tárt fel a régóta pletykált Halo MMO projektről, amely a 'Titan' kódnéven futott. A stúdió, mely leginkább az Age of Empires sorozatról ismert, állítólag komoly munkát fektetett egy masszívan multiplayer online játék fejlesztésébe a népszerű sci-fi univerzumon belül. Ezek a friss információk megerősítik, hogy a projekt nem csupán egy pletyka volt, hanem egy valós fejlesztés alatt álló alkotás. Ám az akkori Xbox-főnök, Don Mattrick állítólag a rövid távú vezetői bónuszok maximális kifizetése érdekében vetett véget a nagyszabású Halo MMO-nak egyetlen tollvonással.
Ez a váratlan döntés súlyos következményekkel járt, hiszen a Halo rajongók generációi számára elveszett egy potenciálisan forradalmi online élmény lehetősége. A fejlesztők kemény munkája egy szempillantás alatt vált semmivé, mindez egy olyan vezetői stratégia áldozataként, amely a gyors pénzügyi előnyöket helyezte a hosszú távú vízió elé. Egy Halo MMO egészen új mélységeket és interakciókat hozhatott volna a franchise-ba, kiterjesztve a Master Chief történetén túlmutató univerzumot. Mattrick lépése így nem csak egy ígéretes játékot törölt el, hanem egy potenciális jövőbeli irányt is elvágott a Microsoft és az Xbox gaming divíziója számára.

                        4 órával ezelőtt
                                3
                    
                        Angol (US)  ·       
                        Magyar (HU)  ·