A Dying Light: The Beast kiegészítő nem csupán friss tartalommal, hanem izgalmas új játékelemekkel is megörvendezteti a rajongókat, mint például a címadó Beast Mode, amely gyökeresen átírja a harc dinamikáját. A fejlesztők azonban gondosan ügyeltek arra, hogy az alapjáték gerincét adó ikonikus parkour rendszer továbbra is központi szerepet kapjon. Ez a mozgásforma a franchise védjegyévé vált, a túlélés és a felfedezés elengedhetetlen eszköze a fertőzött világban. Azonban az új, egyedi helyszín, Castor Woods, teljesen új megvilágításba helyezi a megszokott parkourt, megkérdőjelezve a játékosok eddigi stratégiáit és reflexeit.
Castor Woods sűrű, zegzugos erdőségei és ismeretlen terepei a parkour mozgást egy új kihívássá formálják, ahol a vertikalitás és a környezeti akadályok egészen másfajta megközelítést igényelnek. Ahelyett, hogy a városi tetőkön ugrálnánk, most fák ágai, sziklák és rejtett ösvények adják a terep kihívását, ami a Dying Light: The Beast játékmenetét alapjaiban befolyásolja. Ez a változás nem csak a vizuális élményt gazdagítja, hanem a játékosoktól is elvárja, hogy folyamatosan alkalmazkodjanak, új útvonalakat keressenek, és kreatívan használják ki a környezet adta lehetőségeket. A parkour így valóban egyfajta „zarándoklattá” válik, ahol minden mozdulatnak súlya van, és a túlélés a legapróbb részleteken múlhat Castor Woods könyörtelen vadonjában.

                        1 hónappal ezelőtt
                                20
                    

                        Angol (US)  ·       
                        Magyar (HU)  ·