Friss jelentések szerint a Ubisoft egészen 2024-ig fejlesztett egy merész koncepciójú Assassin's Creed játékot, amely az amerikai polgárháború viharos korszakába kalauzolta volna el a játékosokat. Ebben a verzióban egy rabszolga bőrébe bújva kellett volna felvenni a harcot a történelmi igazságtalanságok ellen, különösen a rettegett Ku Klux Klan (KKK) szervezetével szemben. Ez a rendkívül érzékeny és egyedi alapötlet hatalmas potenciállal bírt volna a sorozat narratív mélységét tekintve, ígérve egy olyan történetet, amely nemcsak akciót, hanem komoly társadalmi üzeneteket is hordozott volna. Azonban a fejlesztés végül leállt, mielőtt a projekt napvilágot láthatott volna.
A játék elkaszálásának fő okaként a politikai érzékenységet és a lehetséges vitákat említik, ami nem meglepő egy ilyen nehéz témájú cím esetében. Egy rabszolga főszereplő és a Ku Klux Klan, mint ellenfél bemutatása óriási kihívásokat jelentett volna a Ubisoft számára, mind történelmi hitelesség, mind pedig a modern közönség ingerküszöbének kezelése szempontjából. A kiadó valószínűleg attól tartott, hogy a játék túl megosztóvá válhat, vagy félreértelmezésekhez vezethet, ezzel károsítva a franchise hírnevét. Így, bár a koncepció rendkívül ígéretes volt, a fejlesztők végül úgy döntöttek, hogy elengedik ezt az ambiciózus, de kockázatos Assassin's Creed projektet, feltehetően a pénzügyi és PR-kockázatok minimalizálása érdekében.