A Final Fantasy VII Remake projekt régóta lázban tartja a játékvilágot, és a Square Enix nagyszabású trilógiájának befejező része különösen sok találgatásra ad okot. Nemrég Hamaguchi Naoki, a Final Fantasy VII Rebirth és a várhatóan záró epizód rendezője, egy interjúban elejtett egy megjegyzést, miszerint a remake záró etapja „sokkal tömörebb” lesz, mint az eddigiek. Ez a kijelentés azonnal aggodalmat váltott ki a rajongók körében, akik attól kezdtek tartani, hogy a fejlesztők esetleg tartalmi vágásokat terveznek, vagy jelentősen leegyszerűsítik az epikus történet utolsó felvonását. Az FF7 univerzum hatalmas kiterjedése és az eredeti játék grandiózus fináléja miatt érthető, ha a közösség félt, hogy a befejezés kapkodó vagy hiányos lesz.
Azonban a rendező azóta pontosította a „tömörebb” kifejezést, megnyugtatva a közösséget, hogy nem a tartalom mennyiségén, hanem a narratíva tempóján és fókuszán van a hangsúly. Hamaguchi célja, hogy a Final Fantasy VII Remake harmadik része egy feszesebb, de mégis teljes és kielégítő élményt nyújtson, elkerülve a felesleges ismétléseket vagy elnyújtott részeket, melyek esetleg lassítanák a történet előrehaladását. Ez a megközelítés valószínűleg egy intenzívebb és koncentráltabb játékmenetet ígér, amely egyenesen a történet csúcspontjára viszi a játékosokat, méltó lezárást biztosítva Cloud és barátai kalandjának. Így a rajongóknak nem kell aggódniuk a tartalom hiánya miatt, inkább egy optimalizált, epikus fináléra számíthatnak, amely méltó az eredeti Final Fantasy VII örökségéhez.

21 órával ezelőtt
6

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·