FF7 Remake: A rendező megnyugtat – A platformok ereje nem akadály!

2 órával ezelőtt 4

A Final Fantasy VII Remake sorozat, melynek első része 2020-ban, a Rebirth alcímű második felvonása pedig 2024-ben jelent meg, az 1997-es JRPG klasszikus modern kori újragondolása. A rajongók már izgatottan várják a trilógia záró darabját, amely méltó befejezést ígér a grandiózus történetnek. A projekt vezető rendezője, Naoki Hamaguchi most egy fontos kérdésre adott választ, amely sok fejlesztőt aggaszt: szerinte a különböző platformok eltérő ereje egyáltalán nem jelent problémát a fejlesztés során. Ez a nyilatkozat különösen megnyugtató, hiszen a hardverek közötti különbségek gyakran komoly optimalizálási kihívások elé állítják a játékstúdiókat, befolyásolva a végső minőséget és a megjelenést.

Hamaguchi úr magabiztossága nem alaptalan, hiszen a Square Enix csapata már bizonyította szakértelmét a Remake és a Rebirth esetében is, mindkét játék lenyűgöző vizuális minőséget és stabil teljesítményt nyújtott. Valószínűsíthető, hogy a fejlesztők már a kezdetektől fogva figyelembe vették a hardveres eltéréseket, és egy rugalmas, jól skálázható motort használnak, ami lehetővé teszi a zökkenőmentes adaptációt. Ez a hozzáállás garantálhatja, hogy a Final Fantasy VII Remake trilógia harmadik, záró része is kompromisszumok nélkül, a legmagasabb minőségben jut el a játékosokhoz, függetlenül attól, hogy milyen platformon élvezik majd. A rendező nyilatkozata tehát egyértelmű üzenet: a kreatív vízió és a játékélmény áll a középpontban, nem pedig a nyers hardveres erő korlátai.

Olvasd el a teljes "A Final Fantasy 7 Remake-ek rendezője szerint nem gond a platformok eltérő ereje" cikket a Gamekapocs.hu-n