GTA VI: 30 FPS a kulcs a lenyűgöző látványhoz? Ex-Rockstar fejlesztő érvel

4 nappal ezelőtt 6

Egy korábbi Rockstar Games fejlesztő nemrégiben fejezte ki meggyőződését, miszerint a Grand Theft Auto VI optimális élményt nyújtana 30 képkocka/másodperc sebességgel futva. Véleménye szerint ez a képkockasebesség lehetővé tenné a fejlesztők számára, hogy kétszer annyi poligont rendereljenek a képernyőn, mint amennyit 60 FPS mellett tudnának. Ez a technikai kompromisszum kulcsfontosságú lehetne a játék látványvilágának maximalizálásához, amely mindig is a GTA sorozat egyik legkiemelkedőbb eleme volt. A fejlesztő érvelése szerint a GTA VI esetében a lenyűgöző grafikai részletek és a gazdag, élethű világ ábrázolása sokkal fontosabb szempont, mint a magasabb képfrissítési ráta.

Ez a megközelítés rávilágít arra a dilemmára, amellyel a modern AAA játékok fejlesztői gyakran szembesülnek a vizuális hűség és a teljesítmény közötti egyensúlyozás során. A Grand Theft Auto játékosok generációk óta várják a sorozat legújabb részét, és a pletykák szerint a GTA VI egy eddig sosem látott részletességű, gigantikus nyílt világot fog bemutatni. Egy ilyen kaliberű cím esetében a vizuális élmény valóban meghatározó lehet, hiszen a játékosok órákat töltenek el a virtuális környezet felfedezésével. Bár a 60 FPS nyújtotta folyékonyabb játékmenet sokak számára elengedhetetlen, az ex-Rockstar fejlesztő felvetése azt sugallja, hogy a 30 FPS lehet a kulcsa annak, hogy a GTA VI a legszebb és leginkább elmerülést nyújtó nyílt világú játék legyen a piacon.

Olvasd el a teljes "Egy korábbi Rockstar Games fejlesztő szerint jobban járunk 30 FPS-el futó GTA VI-tal" cikket a Gamekapocs.hu-n