GTA VI: Egy ex-Rockstar fejlesztő szerint a 30 FPS a látvány kulcsa!

4 nappal ezelőtt 6

Egy korábbi Rockstar Games fejlesztő nemrégiben meglepő állítást tett a várva várt Grand Theft Auto VI képfrissítési sebességével kapcsolatban. Véleménye szerint a játékosok jobban járnának, ha a GTA VI stabil 30 képkocka/másodperc (FPS) sebességgel futna, nem pedig a manapság elvárt 60 FPS-sel. Ennek oka, hogy 30 FPS mellett a fejlesztők kétszer annyi poligont renderelhetnek, mint 60 FPS esetén, ami drámaian javíthatja a látványvilágot és a részletgazdagságot. A fejlesztő hangsúlyozta, hogy egy olyan monumentális és részletgazdag nyílt világú játék esetében, mint a Grand Theft Auto VI, a vizuális élménynek kiemelt szerepe van a felhasználói élmény szempontjából.

Ez a megközelítés azt jelentené, hogy a játék grafikája és részletgazdagsága sokkal magasabb szintet képviselhetne, mint amit 60 FPS mellett elérnének a jelenlegi konzolgeneráción. A plusz poligonok révén a karakterek, járművek, az épületek és a hatalmas nyílt világ sokkal élethűbbé és kidolgozottabbá válhatna, fokozva az immerziót. Bár sok játékos ragaszkodik a magas képfrissítési sebességhez a simább játékmenet érdekében, a fejlesztő érvelése rávilágít arra, hogy bizonyos címeknél más szempontok is előtérbe kerülhetnek a teljes élmény érdekében. A Grand Theft Auto sorozat mindig is híres volt a lenyűgöző látványvilágáról és a részletes bejárható területeiről, így ez a kompromisszum a grafika javára sokak számára elfogadható lehet, ha valóban egy vizuálisan forradalmi élményt kapunk cserébe.

Olvasd el a teljes "Egy korábbi Rockstar Games fejlesztő szerint jobban járunk 30 fps-sel futó GTA VI-tal" cikket a Gamekapocs.hu-n