A Rogue Factor stúdió legújabb akció-kalandjátéka, a Hell is Us, ígéretesen közelít a megjelenéshez, és máris felkeltette a régi vágású játékosok érdeklődését. A fejlesztők különös hangsúlyt fektettek arra, hogy a játékban található kazamaták valóban egyedi élményt nyújtsanak a játékosoknak, elkerülve a modern játékokra jellemző monotonitást. Ezek a régivonalas, kihívást rejtő labirintusok a klasszikus dungeon crawl élményt hozzák vissza, ahol a fejtörők és a harcok éppúgy próbára teszik a képességeket. Ez a megközelítés garantálja, hogy minden egyes bejárat mögött új és izgalmas akadályok várják a kalandorokat, miközözben a felfedezés öröme is megmarad.
A "Hell is Us" tehát nem csupán egy újabb akciójáték, hanem egy ígéret azoknak, akik hiányolják a valóban agytörő és izgalmas kazamatákat, amelyek nem csupán díszletek, hanem a játékmenet szerves részei. A Rogue Factor célja, hogy a játékosok minden sarkon meglepetésre és valódi kihívásra találjanak, ami hosszú távon fenntartja az érdeklődést és a játék újrajátszhatóságát. Az eddig bemutatott felvételek is alátámasztják ezt a filozófiát, hiszen már a rövid ízelítők is sejtetik a komplex környezeti fejtörőket és a dinamikus harcokat, amelyek a régi iskolát idézik. Kíváncsian várjuk, hogy a végleges játék milyen mélységű és mekkora változatosságot kínál majd ezen a téren, és vajon a "Hell is Us" tényleg méltó utódja lesz-e a műfaj nagyjainak.