Influenszerek 2050: Sokkoló változás jöhet a tartalomgyártók külsején!

21 órával ezelőtt 3

Egy friss, futurológiai tanulmány sokkoló képet fest arról, hogyan alakulhat át az influenszerek megjelenése 2050-re, alapjaiban rengetve meg a ma ismert szépségideálokat. A kutatás szerint a digitális térben folyamatosan jelen lévő személyiségek külső jegyei drámai változásokon mehetnek keresztül az elkövetkező évtizedekben, ami komoly kérdéseket vet fel a jövő tartalomgyártóinak hitelességével kapcsolatban. Elképzelhetetlennek tűnik, hogy a jelenlegi marketingkampányok sikeresen működnének egy olyan influenszerrel, akinek a külseje ennyire eltér a megszokottól. Ez a jelentés arra hívja fel a figyelmet, hogy a szépségről alkotott képünk is folyamatosan fejlődik a technológia és a társadalmi elvárások hatására.

A tanulmány által felvázolt jövőbeli influenszer-kép olyannyira eltávolodik a jelenlegi esztétikai normáktól, hogy felmerül a kérdés: vajon képes lenne-e egy ilyen arc még egy egyszerű kiflit is eladni a fogyasztóknak? A kutatók szerint a digitális technológiák, a mesterséges intelligencia és a virtuális valóság térnyerése alapvetően befolyásolhatja az emberi megjelenéssel szembeni elvárásokat és a marketingkommunikációt. Ez komoly kihívás elé állítja a marketing szakembereket, akiknek új stratégiákat kell kidolgozniuk, ha a fogyasztók bizalmát továbbra is meg akarják nyerni. A jövő influenszerei valószínűleg sokkal inkább a személyiségükkel és a tartalmaik értékével, semmint a hagyományos szépségükkel győzik majd meg a közönséget.

Olvasd el a teljes "Egy friss tanulmány szerint így nézhetnek ki 2050-re az influenszerek, hogy egy kiflit is nehéz lenne eladni az arcukkal" cikket a Index.hu-n