A pletykák szerint a Microsoft egy merész lépésre készül, amely alapjaiban változtathatja meg a felhőalapú játékok piacát. Belső forrásokból származó információk szerint a vállalat már gőzerővel teszteli azt az új, hirdetésekkel támogatott felhőalapú játékszolgáltatását, amelyhez még Game Pass előfizetés sem lesz szükséges. Ez a stratégia potenciálisan milliós nagyságrendű új felhasználót vonzhat be az Xbox ökoszisztémájába, akik eddig anyagi okokból vagy az előfizetés hiánya miatt nem férhettek hozzá a felhőalapú játékhoz. Az ingyenes modell bevezetése jelentős versenyelőnyt biztosíthat a Microsoftnak a piacon, új szintre emelve a játékok hozzáférhetőségét.
Az iparági elemzők szerint az ingyenes Xbox Cloud Gaming publikus bétája a közeljövőben, akár már idén elstartolhat, felkészítve a terepet a széleskörű bevezetésre. A hirdetések integrációja kulcsfontosságú lesz, hiszen a felhasználói élmény megőrzése mellett kell fenntartható bevételi forrást biztosítaniuk a szolgáltatásnak. Bár a pontos részletek még ismeretlenek, valószínűsíthető, hogy a reklámok a játékok indítása előtt, vagy a töltési képernyőkön jelenhetnek meg, hasonlóan más ingyenes streaming szolgáltatásokhoz. Ez a lépés nem csupán a Microsoft Cloud Gaming platformját erősítheti meg, hanem új utakat nyithat a játékipar számára is, bebizonyítva, hogy a minőségi játékélmény nem feltétlenül jelent magas belépési küszöböt.

4 héttel ezelőtt
25

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·