A BioShock atyja, Ken Levine a PlayStation Blogon osztott meg izgalmas részleteket a várva várt Judas című játékának főszereplőjéről. Kiderült, hogy a játékos által irányított karakter egy mélyen antiszociális személyiség, aki egyáltalán nem kedveli az embereket és az emberi interakciókat. Ehelyett sokkal inkább a gépek társaságát keresi, velük alakít ki szorosabb kötelékeket és szövetségeket. Ez a különleges és meghökkentő jellemvonás várhatóan alapjaiban határozza meg a játékmenetet és a történetet, egyedi élményt kínálva a rajongóknak.
Ez az embergyűlölet és a gépek iránti vonzalom alapvetően befolyásolja majd a játékbeli döntéseinket és a narratíva alakulását, hiszen a hagyományos emberi interakciók háttérbe szorulhatnak. Ken Levine, a BioShock és System Shock szériák atyja, mindig is arról volt híres, hogy morálisan komplex és emlékezetes karaktereket alkotott, ez a tendencia a Judasban is folytatódik. A Ghost Story Games által fejlesztett játék így egyedülálló kihívások elé állítja majd a játékosokat, akiknek egy olyan világban kell helytállniuk, ahol a gépekbe vetett bizalom felülírja az emberi kapcsolatokat. Ez a karakterközpontú megközelítés ígéretes alapot szolgáltat egy mély és elgondolkodtató sci-fi történethez, amelyre a rajongók már most óriási kíváncsisággal várnak.

2 héttel ezelőtt
13

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·