A Milestone istállója, amely a motorversenyzős játékok terén már bizonyított, most egy igazi legendát támaszt fel a DOS-korszakból: a Screamert. Ez a kultikus versenyjáték annak idején a sebesség és az adrenalin szinonimája volt, mely generációk kedvence lett a PC-ken. Az új Screamer azonban már korántsem az a megszokott élmény lesz, amit a régi rajongók ismertek hajdanán, hiszen a fejlesztők merész új irányba indultak el. Készülj fel egy olyan kalandra, ahol a puszta sebesség már nem elegendő a győzelemhez, hanem a túlélés is kulcsfontosságúvá válik minden egyes futamon.
A játékmenet központi eleme az újonnan bevezetett Eco-rendszer, mely radikálisan átformálja a versenyzésről alkotott képünket. Ebben a komplex rendszerben két alapvetően összekapcsolt mérőszámra kell folyamatosan figyelnünk a futamok során, melyek befolyásolják a jármű állapotát és a sikeres teljesítés esélyeit. A puszta gázadás mellett így már stratégiai döntéseket is kell hoznunk, például a sebesség és az erőforrások optimális elosztásáról a túlélés érdekében. Ennek az egyensúlynak a fenntartása alapvető fontosságú lesz, hiszen az erőforrások kimerülése vagy a jármű tönkremenetele azonnali kiesést jelenthet, alapjaiban megváltoztatva ezzel a legendás Screamer élményt.

9 órával ezelőtt
4

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·