Egy őszinte visszatekintésben Hernandez, a MindsEye című játék egyik színésze, mély aggodalmait osztotta meg a játék megjelenése és fogadtatása kapcsán. Bevallotta, hogy rettegett, a katasztrofális kritikai visszhang és a nyilvánosság negatív reakciói miatt komolyan úgy hitte, ez véget vethet a karrierjének. A MindsEye-t ugyanis minden idők egyik legrosszabbul értékelt játékának tartják, ami hatalmas nyomást helyezett az összes alkotóra, különösen a színészekre. Ez a fajta kudarc egy videojátékiparban dolgozó színész számára valóban ellehetetlenítheti a jövőbeni lehetőségeket, hiszen a rossz hírnév könnyen rátapadhat a nevekre.
A MindsEye kritikusi és játékosi körökben is elsöprő bukásnak számított, ami messzemenő következményekkel járt a fejlesztőcsapatra és a produkcióban résztvevőkre nézve. Hernandez aggodalma tehát nem volt alaptalan, hiszen egy ilyen volumenű projekt kudarca súlyosan befolyásolhatja egy előadó hírnevét és az iparágban való megítélését. Bár az efféle félelem valós volt, a története rávilágít arra, hogy a videojáték-iparban dolgozó színészekre is óriási nyomás nehezedik, hasonlóan a filmes kollégáikhoz. Ez az eset emlékeztetőül szolgál arra, hogy a kreatív iparágakban, még a technológiailag fejlett videojáték-szektorban is, egyetlen rossz döntés vagy kivitelezés tragikus hatással lehet az egyéni karrierekre.