Peter Molyneux, a legendás játékfejlesztő és a Lionhead Studios egykori vezetője nemrégiben exkluzív interjút adott az Edge magazinnak, amely mélyreható betekintést nyújtott karrierjébe és a Fable-sorozatba. Ebben a beszélgetésben őszintén vallott a Fable III fejlesztési folyamatairól és a játékkal kapcsolatos személyes érzéseiről, elismerve, hogy ma már másképp cselekedne. Molyneux kijelentette, hogy jobban kiállt volna a játék eredeti víziója mellett, és keményebben küzdött volna a sikeréért. Ez az őszinte beismerés rávilágít arra, hogy még a legnagyobb alkotók is megkérdőjelezik korábbi döntéseiket, különösen, ha egy olyan jelentős franchise-ról van szó, mint a Fable.
Az interjú során Molyneux nem csak a Fable III belső küzdelmeiről beszélt, hanem rávilágított a Microsofthoz fűződő bonyolult viszonyára is, amely jelentősen befolyásolta a stúdió munkáját és a játék irányát. Elmondása szerint a kiadóval való együttműködés során felmerülő kompromisszumok gyakran eltérítették az eredeti elképzeléseket, ami végül a játék megosztó fogadtatásához vezetett a kritikusok és a rajongók körében egyaránt. Ezenfelül egy teljesen törölt battle royale projektről is lerántotta a leplet, amely sosem látott napvilágot, pedig Molyneux szerint izgalmas lehetőségeket rejtett volna. Ez az eset is jól mutatja, hogy a játékfejlesztés útját mennyi külső tényező és elvetélt ötlet szegélyezi, miközben a kreatív vízió gyakran háttérbe szorul.

                        4 héttel ezelőtt
                                23
                    
                        Angol (US)  ·       
                        Magyar (HU)  ·