A Morbid Metal, a várva várt akció-RPG, melynek korai hozzáférése eredetileg őszre volt tervezve, most hivatalosan is csúszik. A fejlesztőcsapat bejelentette, hogy a demó után összegyűjtött rendkívül értékes játékos visszajelzések integrálása több időt igényel, mint azt korábban gondolták. Ennek eredményeként az őszi Early Access helyett egy sor kisebb, fókuszált playtest körre kerül sor a közeljövőben. Ezek a tesztek kulcsfontosságúak lesznek a játék finomhangolásához és a hibák kijavításához, bár pontos dátumuk egyelőre még nem ismert.
Ez a döntés, bár sokak számára csalódást okozhat, valójában a játék minőségét szolgálja, hiszen a Morbid Metal fejlesztői nyilvánvalóan elkötelezettek amellett, hogy egy polírozott és élvezetes élményt nyújtsanak. Az ilyen típusú kisebb, célzott próbajátékok lehetőséget adnak arra, hogy a fejlesztők specifikus mechanikákat vagy területeket teszteljenek, finomítva a játékmenetet. Várhatóan ezek a playtestek értékes bepillantást engednek majd a játék fejlődésébe, és reméljük, hogy hamarosan további részleteket is megtudhatunk a részvételi lehetőségekről. A végső cél, hogy a játékosok egy valóban kiemelkedő és hibamentes terméket kapjanak a kezükbe.

1 hónappal ezelőtt
21


Angol (US) ·
Magyar (HU) ·