Minden házigazda, amikor vendégeket hív az otthonába, arra törekszik, hogy a lehető legjobb benyomást keltse a lakhelyéről. A a vendéglátás 7 gyakori hibájáról szóló teljes cikk a Liked.hu-n olvasható. Az első benyomás rendkívül fontos, hiszen vendégeink pillanatok alatt felmérik környezetünket, és apró részletekből vonnak le következtetéseket. Sajnos sokan alábecsülik, milyen apró, de annál árulkodóbb jelekkel adhatunk képet magunkról, mint hanyag házigazdák. Érdemes odafigyelni ezekre a buktatókra, hogy elkerüljük a kellemetlen helyzeteket és biztosítsuk a tökéletes vendégélményt.
A vendégek szeme mindent lát, a legapróbb rendetlenséget vagy hanyagságot is azonnal észreveszik, még ha udvariasságból nem is szólnak róla. Egy elfelejtett porréteg, egy rendetlen fürdőszoba vagy a konyhai felületek tisztaságának hiánya könnyen ronthatja az összképet. Fontos megérteni, hogy a vendéglátás nem csupán az ételről és italról szól, hanem az otthonunk által sugárzott atmoszféráról is. Egy gondoskodó és figyelmes házigazda otthona azonnal érezhetően kellemesebb és hívogatóbb, ami hozzájárul a felejthetetlen élményhez.