A Ninja Gaiden 4 körüli spekulációk végre tisztázódtak, méghozzá egy meglepő fordulattal: a Team Ninja egészen a megjelenésig elhallgatta a rajongók elől, hogy a legendás széria legújabb részét valójában nem ők, hanem az akciójátékok mestere, a PlatinumGames fejlesztette. Ez a titoktartás egyszerre teremt izgalmas és megosztó helyzetet a játékiparban. Jó hír ez abban az értelemben, hogy a PlatinumGames hírnevéhez méltóan egy elképesztően dinamikus és precíz harcrendszerre épülő, valaha készült egyik legütősebb akciójátékot tettek le az asztalra. Az új irány garantáltan órákra a képernyő elé szegez mindenkit, aki szereti a kihívásokkal teli, stílusos küzdelmeket.
Ugyanakkor a PlatinumGames beavatkozása egyben rossz hír is, hiszen ez a Ninja Gaiden 4 már korántsem az a játék, amit a régi Team Ninja-féle szériából ismerünk és szeretünk. A megszokott sötét hangulat, a brutális nehézség és a komplex karakterfejlődés helyett egy másfajta, stilizáltabb élményt kapunk, ami elidegenítheti a széria veterán rajongóit. Bár az akció vitathatatlanul kiváló, sokan hiányolhatják majd az előző részek védjegyévé vált elemeket, amelyek miatt a Ninja Gaiden kultikus státuszba emelkedett. Ez a teszt rávilágít arra, hogy a fejlesztőváltás egy teljesen új identitást hozott a márkának, és felveti a kérdést, hogy vajon ez a merész irányváltás hosszú távon sikeres lesz-e a széria számára.

7 órával ezelőtt
3


Angol (US) ·
Magyar (HU) ·