A Nintendo évtizedek óta elsősorban innovatív játékkonzoljairól és a hozzájuk kapcsolódó digitális élményekről ismert. Amikor a japán óriás új termékcsaládot jelent be, a rajongók általában valamilyen új hardverre vagy szoftveres innovációra számítanak. Ez a megszokott minta azonban most egy váratlan fordulattal szakad meg, hiszen a cég belép a fizikai játékok, azon belül is az építőkockák piacára. A frissen bejelentett My Mario termékcsalád ugyanis nem egy új konzolhoz kötődik, hanem a tradicionális, kézzelfogható játékélményt hozza el a legkisebbeknek.
A My Mario építőkockák kifejezetten a gyermekek kreativitásának fejlesztésére és a kézügyesség erősítésére fókuszálnak. Ezek az új Nintendo termékek egyértelműen a kisebb korosztályt célozzák, akik így már egészen fiatalon megismerkedhetnek a Mario univerzum ikonikus karaktereivel. A digitális képernyők világában üdítő újdonság, hogy a Nintendo egy offline, interaktív játékélményt kínál, amely ösztönzi a problémamegoldó képességet és a fantáziát. Ez a stratégiai lépés azt mutatja, hogy a Nintendo kiterjeszti befolyását a játékipar hagyományos szegmenseire is, és a konzolmentes játékélményre is nagy hangsúlyt fektet a jövőben.