A 2025-ös Painkiller címmel a fejlesztők egy ambiciózus célt tűztek ki maguk elé: hidat szerettek volna képezni a klasszikus részek rajongói és az új belépők között. Sajnos, a végeredmény fényévekre van ettől az ígérettől, ehelyett egy bántóan középszerű pokoljárást kaptunk, amely messze elmarad az elvárásoktól. A széria korábbi darabjai a pörgős, adrenalinpumpáló akcióról és a kreatív szörnyekről voltak híresek, ám az idei kiadásban ezek az elemek szinte teljesen hiányoznak. Ez a kísérlet nem csak, hogy kudarcot vallott, de nemes egyszerűséggel szembe köpi a Painkiller széria elkötelezett rajongóit is, akik évtizedek óta vártak egy méltó folytatásra.
A Painkiller (2025) legnagyobb hibája abban rejlik, hogy képtelen volt megragadni az eredeti játékok esszenciáját, semmi újdonságot nem hozva a műfajba. A pályatervezés unalmas és repetitív, a fegyverarzenál pedig jellegtelen, ami alapjaiban ássa alá a sorozat védjegyét jelentő kaszabolás élményét. Ráadásul a technikai megvalósítás is hagy kívánnivalót maga után, ami tovább rontja az amúgy is gyenge játékélményt, és érezhetően elmarad a modern elvárásoktól. Ez a csalódás nem csupán egy tesztponton nyilvánul meg, hanem egy intő jel is a franchise jövője szempontjából, hiszen a rajongói bázis bizalma is megrendülhet egy ilyen félresikerült próbálkozás után.

6 órával ezelőtt
5

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·