A Milestone istállója támasztja fel a DOS-korszakban hódító versenyjátékot, ám az új Screamer egy modern köntösben érkezik, alapjaiban megváltoztatva azt, amit hajdanán ismertünk. Ez a visszatérés sok rajongó számára jelenthet izgalmas fordulatot, hiszen a franchise hosszú évek óta hiányzott a piacról. A fejlesztők célja, hogy a nyers sebesség és az adrenalin mellett egy mélyebb, stratégiai réteggel is gazdagítsák a játékélményt. A rajongók alig várják, hogy megtapasztalják, hogyan ötvöződik a nosztalgia a friss, innovatív játékmechanikákkal.
A játékmenet középpontjában egy innovatív Eco-rendszer áll, mely gyökeresen átalakítja a versenyek dinamikáját és a túlélés feltételeit. Ebben a komplex rendszerben két összekapcsolt mérőszámra kell folyamatosan figyelnünk, melyek közvetlenül befolyásolják a járművünk teljesítményét és a futam kimenetelét. Ezek a mutatók valószínűleg a jármű állapotát, az erőforrások kezelését vagy a környezeti hatásokat tükrözik, állandó egyensúlyozásra kényszerítve a játékost. Így nem csupán a nyers sebesség dönt majd a győzelemről, hanem a tudatos stratégia és a pillanatnyi döntések sora is, ami valóban próbára teszi a Screamer pilóták képességeit.

9 órával ezelőtt
4

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·