A Hollow Knight: Silksong, a várva várt metroidvania játék, meglepő részletekkel szolgált a főellenségek nehézségi szintjével kapcsolatban. A játék szinkronszínésze és tesztelője szerint az eredeti bossok valójában sokkal nagyobb kihívást jelentettek, mint amit a végső verzióban tapasztalhatunk majd. Ez a felfedezés különösen izgalmas annak fényében, hogy az előd, a Hollow Knight is híres volt kíméletlen és emlékezetes főellenségeiről. A fejlesztők, a Team Cherry, tehát szándékosan enyhítettek a kezdeti nehézségen, hogy szélesebb közönség számára is élvezhetőbb legyen a játékélmény.
A fejlesztési folyamat során a playtesterek visszajelzései kulcsfontosságúak voltak a Silksong bossok finomhangolásában és kiegyensúlyozásában. Ezek a belső tesztek segítették a Team Cherry-t abban, hogy megtalálják az arany középutat a kellő kihívás és a frusztráló élmény között. Azáltal, hogy figyelembe vették a játékosok észrevételeit, egy olyan élményt alkothatnak, amely egyszerre tartogat kemény összecsapásokat, de nem válik igazságtalanná. Végül is, ez a folyamat biztosítja, hogy a Hollow Knight: Silksong egy olyan kaland legyen, ami méltó az elődjéhez, miközben saját, egyedi nehézségi görbét kínál.

 13 órával ezelőtt
                                4
                        13 órával ezelőtt
                                4
                    
 Angol (US)  ·
                        Angol (US)  ·        Magyar (HU)  ·
                        Magyar (HU)  ·