A Sony vezérigazgatója, Kenichiro Yoshida egy friss interjúban egyértelműen kijelentette, hogy a vállalat jelenleg nem tervezi az amerikai filmiparba való jelentős befektetést, és különösen nem érdekli őket a Warner Bros. Discovery megvásárlása. Ez a stratégiai döntés rávilágít a cég hosszú távú céljaira, amelyek eltérnek a hagyományos hollywoodi akvizícióktól. A japán óriás inkább a növekedési potenciállal rendelkező szegmensekre koncentrál, elkerülve a rendkívül telített és költséges amerikai piac kihívásait. Ehelyett az anime-piacot jelölték meg kulcsfontosságú területként, ahol jelentős bővülési lehetőségeket látnak.
Az anime szektor robbanásszerű növekedést mutat az elmúlt években, világszerte egyre szélesebb közönséget hódítva meg, és a Sony már most is jelentős szereplője ennek a piacnak olyan leányvállalatokon keresztül, mint a Crunchyroll és az Aniplex. Ez a fókuszváltás lehetővé teszi a vállalat számára, hogy erőforrásait olyan területekre irányítsa, amelyek magasabb megtérülést és stabilabb növekedést ígérnek a jövőben. Míg a Warner Bros. Discovery és más hagyományos médiavállalatok küzdenek az átalakuló médiafogyasztási szokásokkal és a streaming háborúk kihívásaival, a Sony egyértelműen a niche, de globálisan dinamikus piacokra építi stratégiáját. Ez a megfontolt lépés biztosíthatja a Sony pozícióját a digitális szórakoztatás folyamatosan változó világában.

10 órával ezelőtt
5

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·