A svéd Starbreeze stúdió hivatalosan is bejelentette, hogy leállította Project Baxter munkacímű Dungeons & Dragons alapú kooperatív akciójátékának fejlesztését. Ez a döntés komoly visszhangot váltott ki a játékosok körében, hiszen a projekt ígéretesnek tűnt, és elvileg már 2025-ben megjelenhetett volna. A D&D univerzum rajongói így egy várva várt címtől búcsúzhatnak, mely egyedi élményt kínált volna a kooperatív játékok piacán. A stúdió stratégiai megfontolásból hozta meg ezt a nehéz döntést, hogy erőforrásait átcsoportosítsa.
A Project Baxter törlésével párhuzamosan a Starbreeze megerősítette, hogy a jövőben sokkal intenzívebben fog a Payday 3-ra fókuszálni. A Payday 3 megjelenése óta vegyes fogadtatásban részesült, és a közösség számos fejlesztést és új tartalmat vár a játékhoz. Ez a stratégiai átirányítás azt jelenti, hogy a stúdió minden erőforrását a Payday franchise sikerére összpontosítja, remélve, hogy hosszú távon stabilizálhatja pénzügyi helyzetét és visszaszerezheti a játékosok bizalmát. A fejlesztők célja, hogy a Payday 3 a rajongók elvárásainak megfelelően fejlődjön, és egy virágzó, hosszú életű online játékká váljon.