Warning: session_start(): Failed to read session data: redis (path: /home/ashley/hotnews.hu/public/src/var/sessions) in /home/ashley/hotnews.hu/public/src/bootstrap.php on line 59
Switch 2: Resident Evil: Requiem – Miért nincs stabil 60 FPS? - hotnews

Switch 2: Resident Evil: Requiem – Miért nincs stabil 60 FPS?

1 hónappal ezelőtt 26

A pletykák és a rajongói elvárások ellenére a Resident Evil: Requiem nem fogja elérni a hőn áhított 60 képkocka/másodperces (FPS) sebességet a Nintendo hamarosan megjelenő Switch 2 konzolján. Bár sokan reménykedtek egy zökkenőmentes, nagy képfrissítésű horrorélményben, az első jelentések szerint a játék futásteljesítménye a 30-40 FPS tartományban ingadozik. Ez az ingadozó, de mégis viszonylag stabilnak mondható framerate azt sugallja, hogy a fejlesztők a vizuális minőséget preferálták a maximális sebességgel szemben. Egy horrorjáték esetében, mint a Resident Evil: Requiem, a hangulat és a grafikai részletek gyakran fontosabbak lehetnek, mint a hajszálpontos 60 FPS, de a rajongók csalódottsága érthető.

Ez a teljesítményfelmérés fontos jelzést adhat a Nintendo Switch 2 konzol erejéről és a fejlesztők optimalizálási kihívásairól. Bár a 30-40 FPS egy játékon belül stabilnak mondható, egy új generációs konzoltól sokan már alapvetően elvárnák a magasabb képfrissítést, különösen egy olyan címtől, mint a Resident Evil széria. Érdemes megjegyezni, hogy sok más platformon a Resident Evil: Requiem képes a 60 FPS elérésére, így a Switch 2-es port optimalizációja még kérdéseket vet fel. A játékosoknak valószínűleg el kell fogadniuk, hogy a Nintendo hibrid konzolja továbbra is kompromisszumokat igényel a legmodernebb AAA címek futtatásakor, még akkor is, ha jelentős ugrást jelent az elődjéhez képest.

Olvasd el a teljes "Requiem" cikket a Gamekapocs.hu-n