Az Obsidian Entertainment valóban komolyan vette a The Outer Worlds 2 fejlesztését, és az első rész rajongóinak ígéretei szerint egy látványosabb, kiterjedtebb és csiszoltabb élményt hozott létre. A játék világa részletesebb grafikával és sokkal nagyobb, felfedezhető területekkel várja a sci-fi RPG kedvelőit. A fejlesztők nem csak a vizuális megjelenésre koncentráltak, hanem a játékmenet mechanikáján is finomítottak, jobb harcrendszert és komplexebb karakterfejlődést kínálva. Mindezek az újítások kétségkívül javítják az előző rész által lefektetett alapokat, és egy méltó folytatás képét festik le.
Azonban felmerül a kérdés, hogy ez a "szebb, nagyobb, jobb" formula elegendő-e 2025-ben ahhoz, hogy kiemelkedjen a rendkívül telített és innovatív játékpiacról. Miközben a The Outer Worlds 2 kétségkívül egy szórakoztató RPG, a mai generációs címekhez képest talán hiányzik belőle az a merész, úttörő megközelítés, ami valóban felejthetetlenné tenné. A játékosok egyre inkább elvárják a műfajok határait feszegető újításokat és a mély, interaktív történetmesélést, ami túlmutat a puszta méretnövelésen. Ebben a környezetben az Obsidian Entertainmentnek talán nagyobb kockázatot kellett volna vállalnia, hogy a The Outer Worlds 2 ne csak egy jó, hanem egy korszakalkotó játék legyen 2025-ben.

13 órával ezelőtt
4

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·