A Ubisoft Egyesült Királyságbeli ága friss jelentést nyújtott be a brit Companies House-nak, amelyben a cég jövőbeli terveiről és a játékipar aktuális helyzetéről is szó esett. A dokumentum rávilágít, hogy a jelenlegi játékpiacon jelentős paradigmaváltás zajlik, ami alapjaiban formálja át a játékosok szokásait és a szórakozási preferenciáit. Ennek következtében a vállalat kissé borúsan látja az egyjátékos címek jövőjét, mivel egyre nehezebb számukra kitűnni a folyamatosan növekvő és rendkívül telített kínálatból. Ez a trend azt is jelzi, hogy a játékosok egyre kevesebb, de hosszabb ideig tartó, mélyebb élménnyel foglalkoznak, így az új, rövidebb játékok hátrányba kerülnek a figyelmi versenyben.
A jelenség hátterében valószínűleg a szolgáltatás alapú játékok, az előfizetéses modellek és a rendkívül hosszúra nyúló, élő szolgáltatásként működő címek népszerűsége áll. Ezek a játékok hosszú távon lekötik a felhasználókat, csökkentve az időt és az érdeklődést az új, ismeretlen alkotások iránt, ami komoly kihívás elé állítja a fejlesztőket. A Ubisoft, mint az iparág egyik meghatározó szereplője, tisztában van azzal, hogy most minden eddiginél nagyobb erőfeszítést igényel friss és innovatív címekkel előállniuk, melyek képesek áttörni a zajt. Ez a helyzet hosszú távon átformálhatja a stúdiók stratégiáit, valószínűleg nagyobb hangsúlyt fektetve a bevált franchise-okra és a közösségi élményre, miközben az egyedi, kockázatosabb projektek egyre nehezebb helyzetbe kerülnek a piacon.

6 órával ezelőtt
3

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·