Bennfentes források szerint jelentős átdolgozáson esett át a készülő új Tomb Raider játék a Crystal Dynamics stúdióban, ami magyarázatot adhat a projekttel kapcsolatos hosszas hallgatásra. Ez a drasztikus lépés elsősorban a karakterek, különösen Lara Croft fejlesztését célozta, hogy a játékosok egy mélyebb és kiforrottabb élményt kapjanak. A fejlesztők állítólag úgy érezték, szükség van egy új megközelítésre a történetmesélés és a szereplők bemutatása terén, ami a korábbi részekhez képest frissességet hozhat a franchise-ba. Ezen információk tükrében a rajongók türelme próbára téve, de a jelek szerint a Crystal Dynamics a minőségre és az innovációra törekszik az Unreal Engine 5-tel készülő alkotásban.
A pletykák szerint az átdolgozott játékban egy érett, karrierje csúcsán lévő Lara Croftot irányíthatunk, aki már nem a túlélésért küzdő újonc, hanem egy tapasztalt, magabiztos régész-kalandor. Ez a megközelítés lehetővé teheti a fejlesztők számára, hogy komplexebb morális dilemmákat és mélyebb személyes drámákat mutassanak be, elkerülve a korábbi trilógia gyakran kritizált „túlélő” narratíváját. A rajongók régóta vágytak egy olyan Larára, aki visszatér gyökereihez, miközben modern csavarral mesél el új történeteket, és úgy tűnik, a Crystal Dynamics meghallotta ezeket a kéréseket. Bár a hivatalos bejelentésre még várni kell, az ilyen jellegű belső fejlesztések ígéretes jövőt vetítenek előre az ikonikus Tomb Raider franchise számára, és reményt adnak egy valóban emlékezetes új kalandhoz.

4 nappal ezelőtt
13

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·