A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 eladásai a várakozások alatt teljesítenek, ami jelentős anyagi veszteséget okozott a Paradox Interactive kiadónak. A vállalat teljes mértékben magára vállalja a felelősséget a játék lassú rajtjáért, és nem a fejlesztőket, a Hardsuit Labs csapatát hibáztatja a kialakult helyzetért. Ez a felelősségvállalás konkrétan egy megdöbbentő, nagyjából 37 millió dolláros kiesést jelent a cég számára, ami komoly stratégiai lépéseket indokol. A játék fejlesztése hosszú és viszontagságos utat járt be, több stúdiót is megjárva, ami valószínűleg hozzájárult a piaci fogadtatás gyengeségéhez.
A kiadó most már nem csupán a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 aktuális helyzetével foglalkozik, hanem a World of Darkness univerzum jövőjét is alapjaiban újragondolja. Ez a lépés azt sugallja, hogy a jelentős veszteség után alapvető változtatásokra lehet szükség a franchise hosszú távú életképességének biztosításához. Felmerülhet a kérdés, hogy milyen más irányokba lehetne elmozdulni a gazdag háttérvilággal rendelkező World of Darkness-szel, esetleg új műfajokkal vagy történetekkel kísérletezve. A rajongók izgatottan várják, hogy a Paradox Interactive milyen tervekkel áll elő, hiszen a Bloodlines 2 kudarca ellenére a World of Darkness világa hatalmas potenciállal és elkötelezett közösséggel bír.

6 órával ezelőtt
6

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·