Vampire Bloodlines 2: A fejlesztők vallomása: Kevés volt a pénz és idő!

7 órával ezelőtt 6

A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 fejlesztése hosszú és rögös utat járt be, tele kihívásokkal és váltásokkal. Most azonban a jelenlegi fejlesztő, a The Chinese Room társalapítója, Dan Pinchbeck őszintén elismerte, hogy nem voltak teljesen készen egy ekkora horderejű folytatás elkészítésére. Elmondása szerint jelentős idő- és pénzforrás hiányában kellett dolgozniuk, ami rendkívül megnehezítette a kultikus előd méltó utódjának megalkotását. Ez az őszinte vallomás rávilágít a projekt komplexitására és azokra a belső nehézségekre, melyekkel a csapat szembesült az egész folyamat során. Az első rész, a Vampire: The Masquerade – Bloodlines rajongói évtizedek óta várták a folytatást, így a nyomás óriási volt a fejlesztőkre.

Pinchbeck olyannyira aggódott a szűkös erőforrások miatt, hogy megpróbálták meggyőzni a kiadót, a Paradox Interactive-ot, hogy ne "Bloodlines 2" címmel jelenjen meg a játék. Ez a drasztikus lépés a túlzott elvárásoktól és az előd örökségének súlyától való félelem egyértelmű jele volt, ami a korábbi fejlesztő, a Hardsuit Labs távozása után csak fokozódott. Egy ilyen kaliberű RPG folytatásának elkészítése hatalmas költségvetést és rengeteg időt igényel, különösen, ha egy olyan gazdag és részletes világot kell újraalkotni, mint a World of Darkness. A fejlesztők nyílt beismerése reményt adhat arra, hogy a végeredmény nem egy elsietett, hanem egy átgondolt, bár kompromisszumokkal teli alkotás lesz, ami a szűkös keretek ellenére is a maximumot hozza ki magából. A rajongók most még inkább kíváncsian várják, hogy a The Chinese Room hogyan birkózott meg ezekkel a kihívásokkal, és milyen formában lát napvilágot végül a régóta várt Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2.

Olvasd el a teljes "The Masquerade – Bloodlines 2 készítői elismerték, nem voltak készek egy folytatásra" cikket a Gamekapocs.hu-n