Yoko Taro, a Nier alkotója: Titkos projektek és a kíméletlen kaszák oka

2 órával ezelőtt 4

Yoko Taro neve összeforrt a kritikusok által is elismert Nier-játékokkal, melyek különleges történeteikkel és egyedi hangulatukkal milliókat hódítottak meg világszerte. Különösen a 2017-ben megjelent Nier: Automata robbant be a köztudatba, hatalmas sikert aratva és kultikus státuszba emelve a fejlesztőt. A rajongók éppen ezért régóta várják, hogy a kreatív géniusz mivel lepi meg őket legközelebb, hiszen Yoko Taro mindig képes volt valami váratlan és mély gondolatokat ébresztő alkotással előállni. Az elmúlt évek csendje azonban sokakat aggasztott, hiszen a Nier: Automata óta nem érkezett tőle jelentős új cím.

Ezt a többéves hallgatást törte most meg egy friss interjú, amelyben Yoko Taro végre fényt derített a kulisszák mögött zajló munkájára. Elárulta, hogy bár folyamatosan dolgozott új játékokon és különféle projekteken, ezeket sajnos rendszeresen elkaszálták a kiadók vagy a partnerek. Ez a sokkoló információ rávilágít arra, hogy még egy olyan elismert alkotó esetében is milyen nehéz egyedi víziókat megvalósítani a játékiparban, különösen, ha azok túlságosan eltérnek a megszokottól vagy nem tűnnek azonnal profitábilisnak. A rajongók számára ez azt jelenti, hogy számos potenciális Nier-univerzumban játszódó vagy ahhoz kapcsolódó történet sosem láthat napvilágot, ami komoly veszteség a művészet és a játékosok szempontjából egyaránt.

Olvasd el a teljes "A Nier-játékok rendezője a háttérben is dolgozik, csupán eddig mindent elkaszáltak" cikket a Gamekapocs.hu-n