Évek óta komoly fejtörést okozott a PlayStation felhasználóknak a PlayStation Store pénzvisszatérítési rendszere. Számtalan játékos panaszkodott a hosszadalmas ügyfélszolgálati eljárásra és a bonyolult visszatérítési feltételekre. Ez a korábbi rendszer gyakran vezetett frusztrációhoz, hiszen a hibásan vásárolt vagy nem működő játékok esetén nehéz volt visszakapni a befizetett összeget. Szerencsére a Sony meghallgatta a közösség hangját, és jelentősen egyszerűsítette a folyamatot.
Az újításoknak köszönhetően a PlayStation Store visszatérítés most már sokkal felhasználóbarátabb. A korábbi, nehézkes ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel helyett a felhasználók egy egyszerűsített online felületen intézhetik kérelmeiket. Ez a frissítés jelentősen felgyorsítja a pénzvisszafizetési folyamatot, és átláthatóbbá teszi az egész rendszert. Ennek eredményeként a játékosok nagyobb bizalommal vásárolhatnak a digitális áruházban, tudván, hogy probléma esetén könnyedén érvényesíthetik a jogaikat.