Silent Hill f: Ezért NEM soulslike a horrorjáték a rendező szerint!

1 héttel ezelőtt 12

Motoi Okamoto, a Silent Hill f projekt kreatív rendezője tisztázta a játék műfaji besorolását, eloszlatva a rajongók körében felmerült találgatásokat. Kiemelte, hogy bár a játék egyértelműen az akció horror kategóriába tartozik, a harcrendszere, mely kitérőket és ellentámadásokat is tartalmaz, nem teszi automatikusan soulslike címmé. Sok játékos hajlamos azonnal a FromSoftware ikonikus alkotásaihoz hasonlítani minden olyan címet, amely kihívást jelentő és precíziós harcot kínál, ám ez a besorolás gyakran félrevezető lehet. Okamoto hangsúlyozta, hogy a Silent Hill f egyedi élményt nyújt, mely a sorozat pszichológiai horror gyökereire épül, miközben modern mechanikákkal frissíti a játékmenetet.

A rendező állítása kulcsfontosságú lehet a játékmenet megértéséhez és a rajongói elvárások kezeléséhez. A Silent Hill f így valószínűleg nem a Dark Souls-sorozatban megszokott, büntető nehézségre és grindolásra fókuszál majd, hanem sokkal inkább a történetre, atmoszférára és a túlélés rettegésére helyezi a hangsúlyt. Ez a megközelítés visszaidézheti a klasszikus Silent Hill játékok hangulatát, ahol a feszültség és a nyomasztó környezet sokkal inkább előtérben volt, mintsem a bonyolult boss-harcok sorozata. A játékosok tehát egy mély, narratíván alapuló horror élményre számíthatnak, ahol a harc csupán egy eszköz a történet elmeséléséhez, nem pedig a fő vonzerő.

Olvasd el a teljes "A Silent Hill f rendezője szerint a játék nem egy soulslike" cikket a Gamekapocs.hu-n